Najczęściej zadawane pytania / FAQ

Zakupy online na EDITED

Jak mogę złożyć zamówienie?
Złożenie zamówienia w EDITED jest bardzo proste. Po włożeniu wybranego artykułu do Twojego koszyka, możesz zrealizować zamówienie klikając na przycisk "Do kasy". W tym celu zalecamy otwarcie konta klienta. Jako nowa klientka, możesz je wygodnie założyć w czasie dokonywania zamówienia, a jednocześnie pozostać automatycznie zalogowaną. Jeżeli posiadasz już konto klienta, możesz w prosty sposób zalogować się, używając swoich danych użytkownika (adres e-mail, hasło). Po zalogowaniu zostaniesz pokierowana w trzech krokach "Twoje dane - Płatność -Zamówienie" przez cały proces. Oferujemy również możliwość dokonania zamówienia bez rejestracji konta klienta. W tym celu, w części "Moje dane", kliknij na "Konto gościnne" i kontynuuj proces zamówienia.

Jakie korzyści płyną z założenie konta klienta?
Zakładając konto klienta, możesz w każdej chwilii śledzić swoje zamówienie i edytować adres dostawy.

Czy muszę założyć konto klienta, aby dokonać zakupów?
Nie, w celu dokonania zakupów w EDITED, nie potrzebujesz konta klienta. Oferujemy możliwość dokonania zamówienia bez rejestracji konta klienta. W tym celu, zarejestruj się jako gość. Wszystkie kroki, będą Tobie wyjaśnione podczas procesu składania zamówienia.

Dlaczego muszę podać moją datę urodzenia?
Staramy się zaoferować Ci możliwie szybki i płynny proces zamówienia. Twojej daty urodzenia potrzebujemy, by móc odróżnić Cię od innych klinetów - o tym samym imieniu i nazwisku, jak również, by zweryfikować prawnie Twój wiek.

Czy istnieje minimalna wartość zamówienia?
W EDITED nie ma minimalnej wartości zamówienia.

Czy istnieje maksymalna wartość zamówienia?
W EDITED nie ma maksymalnej wartości zamówienia, aczkolwiek może być ona zależna od operatora transakcji płatniczej.

Czy mogę też złożyć zamówienie telefonicznie?
Obecnie nie oferujemy możliwości telefonicznego złożenia zamówienia w EDITED. Centrum obsługi klienta chętnie Ci pomoże, jeśli masz pytania dotyczące złożenia zamówienia online, reklamacji lub procesu zwrotu. Możesz skontaktować się z naszym centrum obsługi klienta e-mailowo: obslugaklienta@edited.pl, bądź telefonicznie: 00800 49 11 871.

Czy mogę anulować moje zamówienie?
Anulowanie w EDITED jest możliwe, jeśli Twoje zamówienie nie znajduje się na etapie doręczenia. W celu bezpośredniego sprawdzenia, czy istnieje możliwość anulowania zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny. Nasze centrum obsługi klienta jest do Twojej dyspozycji pod bezpłatnym numerem telefonu: 00800 49 11 871 (pon.-ndz. godz. 8.00-21.00) lub adresem e-mail: obslugaklienta@edited.pl . W przypadku połączeń z zagranicy, mogą wystąpić dodatkowe opłaty. Jeśli Twoje zamówienie zostało już opracowane, jego anulacja nie będzie możliwa. W tym wypadku Twoja przesyłka do Ciebie dotrze, a ty możesz ją w przeciągu 30 dni bezpłatnie zwrócić

Wysyłka & dostawa

Jak wysokie są koszty wysyłki?
Na terenie Polski, opłatę za przesyłkę pocztową i zwrot artykułu, jak również koszty opakowania pokrywa EDITED.

Kiedy mam spodziewać się dostawy?
Status Twojego zamówienia, możesz w każdej chwilii sprawdzić w zestawieniu zamówień w Twoim koncie klienta.
A działa to tak:
1. Zaloguj się na www.EDITED.pl
2. Kliknij na link "Moje konto".
3. Znajdziesz tu zestawienie swoich zamówień i dotyczący ich status dostawy. Pod linkiem: 'Zobacz szczegóły' znajdziesz więcej szczegółów o wysyłce.

Jak wysokie są koszty wysyłki?
Na terenie Polski, opłatę za przesyłkę pocztową i zwrot artykułu, jak również koszty opakowania pokrywa EDITED.

Czy mogę przekierować zamówienie do stacji paczek lub punktu pocztowego?
Niestety nie możemy aktualnie zaoferować dostawy do stacji paczek lub punktu pocztowego. Jeżeli kurier nie zastanie Cię w domu, paczka będzie przekazana do punktu DHL Parcelshop.

Czy mój adres dostawy może różnić się od mojego adresu na rachunku?
Bez problemu możesz podać inny adres wysyłki niż adres na rachunku, np. adres Twojego miejsca pracy. W tym celu wybierz rodzaj płatności: PayPal, PaU, kartę kredytową lub płatność za pobraniem i w odpowiedniej rubryce podaj wybrany adres dostawy.

Dlaczego w mojej paczce nie ma rachunku?
Twój rachunek wysyłamy Ci w e-mailu. Sprawdź proszę również swój folder SPAM. Jeśli nie otrzymałeś rachunku, skontaktuj się proszę z naszym centrum obsługi klienta. Chętnie wyślemy Ci go raz jeszcze. Nasze centrum obsługi klienta jest do Twojej dyspozycji pod bezpłatnym numerem telefonu: 00800 49 11 871 (pon.-ndz. godz. 8.00-21.00) lub adresem e-mail: obslugaklienta@edited.pl

Do jakich krajów EDITED dokonuje wysyłek?
Aktualnie dostawa naszych artykułów jest możliwa do Polski. Jeśli chciałabyś dostarczyć artykuły do Austrii, Czech, Belgii, Holandii, Niemiec i Szwajcarii, zamów proszę artykuły z odpowiadającym regionom stron: edited.at, edited.cz, edited.be, edited.nl, edited.de i edited.ch. Jeżeli chciałabyś zostać informowanao rozszerzeniu naszej działalności w innych krajach, zapisz się do naszego newslettera.

Co dzieje się, jeśli nie jestem obecna w momencie dostawy?
Paczki dostarczane są przez naszego partnera DHL. Paczka zostaje dostarczona na podstawie otrzymanego przez kuriera podpisu. Jeśli odbiorca nie zostanie zastany, towar zostanie przekazany odbiorcy zastępczemu. Zasadniczo DHL rozumie zastępcę, jako krewnego, małżonka, osobę uprawnioną, właściciela lub wynajmującego mieszkanie wskazane w adresie, a także osoby obecne w mieszkaniu. Obejmuje to również innych mieszkańców (w domach wielorodzinnych) i sąsiadów w promieniu do trzech domów (w przypadku dostawy do domu jednorodzinnego). W każdym przypadku niedoręczenia, odbiorca otrzymuje kartkę powiadamiającą. W przypadku dostawy sąsiedzkiej, odnotowuje się nazwisko sąsiada, do którego dostarczono przesyłkę. DHL zawsze podejmuje dwie próby doręczenia w odstępie dwóch dni. Po dwóch nieudanych próbach doręczenia, paczka trafia do punktu DHL Parcelshop.

Co zrobić, jeśli przesyłka nie dojdzie?
Gdy tylko Twoja paczka opuszcza nasz magazyn, otrzymujesz e-mail potwierdzający wysyłkę wraz z linkiem do śledzenia przesyłki. Używając tego linka, możesz sprawdzić status dostarczenia przesyłki. Jeśli doświadczasz problemów z linkiem śledzenia przesyłki, skontaktuj się proszę z nami. Nasze centrum obsługi klienta jest do Twojej dyspozycji pod bezpłatnym numerem telefonu: 00800 49 11 871 (pon.-ndz. godz. 8.00-21.00) lub adresem e-mail: obslugaklienta@edited.pl

Zwroty

Jak dokonać wysyłki zwrotnej?
Oprócz dokumentu dowodu dostawy, do każdej przesyłki załączamy również formularz zwrotu. Aby zwrócić artykuł, użyj dołączonego formularza i etykiety zwrotu. W wyjątkowych sytuacjach, zamówienie może dotrzeć do Ciebie w kilku paczkach. Przy zwrocie, zwróć uwagę na to, aby w paczce znajdowały się tylko artykuły zawarte w dokumencie dowodu dostawy. W przeciwnym razie, przyporządkowanie i realizacja Twojego zwrotu mogą się przedłużyć. W przypadku zwrotu kilku paczek oczywiście nie ponosisz żadnych kosztów.Odbywa się to w następujący sposób:

1. Włóż artykuły do paczki w ich oryginalnych opakowanich.
2. Włóż do paczki formularz zwrotu.
3. Przyklej etykietę zwrotu na zamkniętej paczce.
4. Na koniec, nadaj paczkę w najbliższym punkcie Poczty Polskiej.

Jeżeli nie posiadasz już formularza i etykiety zwrotnej, lub nie możesz już ich wykorzystać, zwróć się proszę bezpośrednio do naszego centrum obsługi klienta. Na Twoje pytania odpowiemy pod adresem e-mail: obslugaklienta@edited.pl lub w każdej chwili telefonicznie (pon.-ndz. w godz. 8.00-21.00) pod numerem 00800 49 11 871. W przypadku połączeń z zagranicy mogą pojawić się dodatkowe opłaty. Po sprawdzeniu zwróconego artykułu, wartość rachunku zostanie Tobie zwrócona na konto wybranej przez Ciebie przy składaniu zamówienia formy płatności. Zwróć szczególną uwagę na to, aby zwracany przez Ciebie artykuł, był w takim samym stanie, w jakim go od nas otrzymałaś.

Nie otrzymałam formularza zwrotu. Jak mogę otrzymać nowy?
Jeśli nie posiadasz formularza zwrotu, możesz go bezpośrednio pobrać z Twojego konta klienta.
  • Zaloguj się pod www.EDITED.pl z Twoim e-mailem i hasłem.
  • Kliknij na 'Moje konto'.
  • Wejdź na zestawienie zamówień i pobierz formularz zwrotu, do konkretnego artykułu.

W jakim czasie mogę zwrócić artykuł?
W EDITED możesz zwrócić artykuł w ciągu 30 dni po otrzymaniu swojego zamówienia. Więcej informacji na temat prawa odstąpienia od umowy znajdziesz w naszych warunkach ogólnych.

Jak długo trwa opracowanie zwrotu?
Gdy tylko przesyłka zwrotna do nas wpłynie i zostanie sprawdzona, kwota zostanie do Ciebie wysłana w przeciągu 14 dni. Jeśli Twoja przesyłka nie została przez Ciebie odebrana, zwrot pieniędzy może przedłużyć się do 30 dni.

W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?
Zwrot nastąpi zawsze poprzez wybraną przez Ciebie przy składaniu zamówienia formę płatności. W przypadku karty kredytowej, zwrócimy kwotę na konto Twojej karty kredytowej. Dla płatności poprzez PayPal lub PayU, zwrot nastąpi na Twoje konto Pay Pal lub PayU.
Jeśli płatność odbyła się za pobraniem, do jej zwrotu będzie nam potrzebny Twój number IBAN. Wprowadź go proszę w zakładce "konto klienta"na Twoim komputerze

Czy otrzymuję zaktualizowany rachunek, gdy zwrócę część zamówienia?
Tak, po otrzymaniu zwrotu w naszym magazynie, otrzymasz drogą e-mailową zaktualizowany rachunek.

Jak mogę dokonać reklamacji artykułu?
Jeżeli otrzymany artykuł z jakiegoś powodu się nie zgadza, możesz go do nas bezpłatnie odesłać wraz z formularzem zwrotu. Jak tylko otrzymamy artykuł i dokonamy jego kontroli, kwota zostanie zwrócona na konto wybranej przez Ciebie przy składaniu zamówienia formy płatności. Oczywiście od razu możesz ponownie zamówić artykuł.
Więcej informacji o zwrotach produktu, znajdziesz pod punktem: "W jaki sposób mogę zwrócić produkt?".

Prawo odstąpienia
30-dniowe prawo do zwrotu pozostawia ustawowe prawo do odstąpienia od umowy nienaruszone. Powyższe warunki nie są obowiązkowymi wymogami w zakresie wykonywania ustawowego prawa do odstąpienia.

Płatność

Jakie metody płatności oferuje EDITED?
Wszystkie dostępne formy płatności znajdziesz pod: Metody płatności.

Kupony rabatowe

Jak mogę zrealizować mój kupon rabatowy?
Jeżeli posiadasz kupon, możesz jego kod wpisać bezpośrednio podczas procesu płatności w polu "Kod kuponu rabatowego". Kwota rachunku Twojego zamówienia zostanie natychmiast pomniejszona w oknie przeglądarki o wartość Twojego kuponu.

Newsletter

Czym jest newsletter EDITED i jakie korzyści dla mnie wnosi?
Nasz newsletter regularnie informuje Cię o aktualnych promocjach w naszym sklepie online oraz o wydarzeniach ze świata mody. Jeżeli zapiszesz się do naszego bezpłatnego newslettera, otrzymasz ekskluzywne informacje o:
  • najnowszych artykułach i trendach,
  • kuponach rabatowych i promocjach,
  • ofertach wyprzedaży.

Jak mogę zapisać się do newslettera EDITED?
Jeżeli nie chcesz przegapić naszych aktualnych promocji, zapisz się do naszego bezpłatnego newslettera. W tym celu wpisz swój adres e-mail w rubryce "Zapisz się do newslettera".

Moje konto klienta

Jak mogę zarejestrować się na EDITED?
Jeśli nie jesteś jeszcze zarejstrowana, możesz to wygodnie zrobić na końcu procesu zamówienia. Potrzebujesz do tego Twojego adresu e-mail i hasła. Z tymi danymi, możesz zalogować się do konta klienta. Swoje dane możesz zawsze sprawdzić bądź zmienić.

Zapomniane hasło - co zrobić?
Jeśli zapomniałaś swojego hasła, kliknij proszę na link: "Zapomniałaś hasła? ". Podaj proszę swojego e-maila, na którego otrzymasz informację o ustaleniu nowego hasła.

Jeśli nie otrzymasz e-maila, sprawdź proszę swój folder SPAM i skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta. Na Twoje pytania odpowiemy pod adresem e-mail: obslugaklienta@edited.pl lub w każdej chwili telefonicznie (pon.-ndz. w godz. 8.00-21.00) pod numerem 00800 49 11 871. W przypadku połączeń z zagranicy mogą pojawić się dodatkowe opłaty.

Problemy techniczne

Co mam zrobić jeżeli na stronie pojawią się problemy techniczne?
W naszym sklepie online, staramy się zaoferować wyjątkowe wrażenia zakupów online. Jednakże, jeżeli zauważysz problem techniczny lub jeżeli coś nie funkcjonuje tak, jak należy, skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta, które jest do dyspozycji pod bezpłatnym numerem: 00800 49 11 871 (pon.-ndz. godz. 8.00-21.00) lub adresem e-mail: obslugaklienta@edited.pl . W przypadku połączeń z zagranicy, mogą wystąpić dodatkowe opłaty. W celu korzystania ze wszystkich funkcji naszego sklepu online, zalecamy stosowanie najnowszej wersji Twojej przeglądarki. Dlatego, sprawdź proszę, czy posiadasz jej najnowszą wersję, czy dysponujesz JavaScript i czy ciasteczka są aktywne. Więcej informacji na ten temat znajdziesz poniżej.


Z jakimi przeglądarkami internetowymi współpracuje EDITED?
EDITED współpracuje ze wszystkimi przeglądarkami internetowymi. W celu korzystania ze wszystkich funkcji naszego sklepu online, zalecamy stosowanie najnowszej wersji Twojej przeglądarki.

  • Google Chrome w najnowszej wersji
  • Mozilla Firefox w najnowszej wersji
  • Apple Safari w najnowszej wersji
  • Internet Explorer 10
  • Internet Explorer 11

Czym są pliki Cookie i w jaki sposób są wykorzytywane przez EDITED?

Cookies to niewielkie pliki tekstowe tworzone automatycznie przez przeglądarkę i zapisywane na urządzeniu użytkownika podczas odwiedzin na stronie.


Po ponownym otwarciu strony internetowej, informacje z pliku cookie są odczytywane i przetwarzane. Pliki cookie są używane między innymi w naszym sklepie do przechowywania koszyka klienta na czas trwania zakupu. W rezultacie nie musisz logować się do EDITED za każdym razem. Ponadto, za pomocą plików cookie, możesz zobaczyć artykułu, które ostatnio przeglądałaś.


Oczywiście użytkownik może ustawić przeglądarkę w taki sposób, aby nasze cookies nie były zapisywane na jego urządzeniu. Z funkcji pomocy w menu przeglądarki można dowiedzieć się, w jaki sposób uniemożliwić przeglądarce akceptację nowych plików cookies, w jaki sposób włączyć w przeglądarce powiadomienia o nowych cookies oraz jak można usunąć zapisane już cookies i zablokować nowe.


Jak aktywuje się pliki cookie?
Procedura włączania obsługi plików cookie zależy od przeglądarki:

Google Chrome
Otwórz menu przeglądarki i wywołaj "ustawienia". Pod nagłówkiem "prywatność" kliknij na "ustawienia treści". Pod "pliki cookie" aktywuj ustawienia "przechowywania danych" (zalecane). Zamknij okno i ponownie załaduj stronę.

Internet Explorer 9-11
Otwórz menu przeglądarki (zębatka) i włącz "opcje internetowe", dalej zakładkę "ochrona danych", a następnie w obszarze "ustawienia" przesuń suwak w dół, aby zaakceptować wszystkie pliki cookie. Kliknij przycisk "OK" aby zamknąć okno "ustawienia", a następnie załaduj ponownie stronę.

Mozilla Firefox
Otwórz menu przeglądarki (ikona " Firefox") i wybierz "ustawienia". Przejdź do sekcji "ochrona danych". Z menu rozwijanego wybierz "Historia": "Firefox będzie używał zdefiniowanych przez użytkownika ustawień ". Zaznacz "Akceptuj ciasteczka z innych stron", aby zezwolić na pliki cookie, i wybierz opcję: "zachowaj do:"aż wygasną" ". Kliknij przycisk "OK" aby zamknąć okno "ustawienia", a następnie załaduj ponownie stronę.

Apple Safari
Otwórz menu przeglądarki (zębatka) i włącz "opcje internetowe". Przejdź do sekcji "ochrona danych" i pod "zablokuj pliki cookie" wybierz ustawienia "nigdy". Zamknij okno i ponownie załaduj stronę.

Dlaczego JavaScript powinno być włączone?
JavaScript jest językiem skryptowym służącym do oceny interakcji użytkownika, modyfikowania, przeładowywania lub generowania treści na stronie internetowej. Aby wygodnie robić zakupy na EDITED, zalecamy włączyć obsługę JavaScript. Dopiero wtedy można bezbłędnie używać wszystkich funkcji naszego sklepu online.

Jak włącza się JavaScript?
Możesz włączyć JavaScript w ustawieniach swojej przeglądarki. Poniżej znajduje się samouczek, jak włączyć JavaScript w czterech najpopularniejszych przeglądarkach. Jeśli Twojej przeglądarki nie ma na liście, zajrzyj do ustawień przeglądarki lub skontaktuj się z producentem przeglądarki.

Google Chrome
  1. Otwórz menu przeglądarki i włącz "Ustawienia".
  2. W sekcji "Prywatność" kliknij przycisk "Ustawienia treści".
  3. Następnie w "JavaScript" włącz: "Zezwól na uruchamianie skryptów JavaScript na wszystkich stronach (zalecane)".
  4. Zamknij okno i załaduj ponownie stronę.
Internet Explorer 10/11
  1. Otwórz menu przeglądarki i przejdź do "Opcje internetowe"
  2. Wybierz kartę "Zabezpieczenia". W strefie "Internet" kliknij przycisk "Poziom niestandardowy".
  3. W ustawieniach znajdź punkt "Skrypty". Możesz aktywować JavaScript, wybierając "Aktywne Skrypty" → "Aktywuj".
  4. Kliknij OK, aby zamknąć okno "Ustawienia", a następnie załaduj ponownie stronę.
Mozilla Firefox
  1. Otwórz menu przeglądarki (przycisk Firefox) i wybierz "Ustawienia".
  2. Przejdź do sekcji "Treść".
  3. Zaznacz "Włącz JavaScript", aby zezwolić na JavaScript.
  4. Kliknij OK, aby zamknąć okno Ustawienia, a następnie załaduj ponownie stronę.
Apple Safari
  1. Otwórz menu przeglądarki (koło zębate) i wybierz "Ustawienia"
  2. Przejdź do sekcji "Bezpieczeństwo"
  3. Zaznacz "Włącz JavaScript", aby zezwolić na JavaScript
  4. Zamknij okno i załaduj ponownie stronę

Polityka prywatności

Chcesz dowiedzieć się więcej o Twoich danych?
Możesz potwierdzić swoje prawo do przenoszenia danych (artykuł 20 DS-GVO) w naszym dziale obsługi klienta pod adresem: serwis@edited.pl.



* (za darmo ze wszystkich polskich sieci, pon-ndz, od 8:00 do 21:00, 365 dni w roku. Za połączenia z zagranicy mogą być pobrane opłaty.)

Darmowa wysyłka · 30 dni na zwrot towaru · Płatność za pobraniem

Pytania? Problemy? Zadzwoń do nas!
0080049 11 871 * (PL)

*Bezpłatnie ze wszystkich sieci. Pon.-ndz., 8.00 - 21.00. W przypadku połączeń z zagranicy mogą wystąpić dodatkowe opłaty.

Polska
Do wersji pulpitu

Koszyk (0)

Nie masz jeszcze żadnych produktów w Twoim koszyku.
Kup towary z naszej nowej dostawy lub zaloguj się, żeby zobaczyć swój koszyk.

Darmowa wysyłka · 30 dni na zwrot towaru · Płatność za pobraniem